tiistaina, joulukuuta 04, 2007

Kes on kelle nägu?

Kui peresse sünnib laps, siis arutavad sugulased ja tuttavad üksteise võidu, kelle nägu uus ilmakodanik on. Ja ka hiljem võrreldakse pereliikmeid omavahel, otsitakse ühisjooni. Päris hea, kui on võtta lapseea pilte ja nende abil oma väiteid tõestada.




Esimesel pildil on minu ema umbes 8-aastasena.























Järgmised oleme meie õega, vasakul mina oma esimesel sünnipäeval ja paremal õde pooleaastasena. Kas on midagi sarnast? Hiljem ütlesid kõik, et õde sarnaneb rohkem emaga ja mina isaga ning meie pole üldse ühte nägu. Alles nüüd on hakatud ühisjooni leidma.











Nüüd siis minu lapsed. Vasakpoolsel pildil Eve nelja-aastasena, paremal Kaido aastasena ja keskel istub Kaja kaheaastasena. Kes on minu nägu?

Muide, Eve ja Kaido vanusevahe on 7 aastat ning öeldakse, et siis pidid lapsed väga sarnased olema. Jutul tundub tõepõhi all olevat, sest Eve ja Kaido tõepoolest on sama nägu, mõnedel titeea piltidel on neid segaminigi aetud. Ning ka iseloomud on neil üsna ühesugused (sellest oli mul väga palju kasu poja murdeeas - kui mina enam midagi teha ei osanud, teadis vanem õde alati, millisele nupule vajutada).



















Järgnevad õelapsed, vasakul Martin aastasena ja paremal Katrin 7-8 kuusena. Vanusevahe kaks päeva vähem kui kaks aastat.

Võrdluseks samad lapsed aastaid hiljem, vasakult lugedes: Martin, Katrin, Eve, Kaja, Kaido.
Ja nüüd kõige nooremad:
Vasakul Eve tütar Louise-Lotte oma sündimise päeval, paremal Kaja tütar Vuokko Elisabeth kaks nädalat enne aastaseks saamist. Tegelikult on nende vahe aasta ja kaks nädalat. Vuokko sündimise juures olin ma ise ja võin täie kindlusega väita, et ta on täpselt oma isa nägu. Ning pere noorima liikme Katariina pilt on juba varasema loo juures.

2 kommenttia:

helle kirjoitti...

Miks osa pilte poolikud on?

kukupai kirjoitti...

Ei ole ju poolikud. Kaido pilti tuli lõigata suuremast välja lihtsalt, seal oli neid ka, keda siia loo juurde vaja pole.